top of page

«Репортери без кордонів»: Попри заборону ЄС, російський «Первый канал» увесь цей час транслювали у Франції



Організація "Репортери без кордонів" (RSF) домоглася припинення трансляції російського пропагандистського каналу "Перший канал" у Франції, попри його заборону Європейським Союзом.


Відповідно до розслідування RSF, французький провайдер SFR до 4 березня 2024 року продовжував пропонувати своїм клієнтам доступ до "Першого каналу Росії" у складі пакету "Кращі російські канали" від Thema, дочірньої компанії медіа-холдингу Canal+ (який належить французькому бізнесмену-мільярдеру Венсану Боллоре). Вартість цього пакету становила 7,90 євро на місяць.


Європейський Союз включив "Перший канал Росії" до списку заборонених телеканалів 16 грудня 2022 року в рамках дев'ятого пакету санкцій, запроваджених після вторгнення Росії в Україну. Санкції поширюються на всі засоби передачі та розповсюдження в країнах-членах ЄС, включаючи кабель, супутник, IPTV, платформи, веб-сайти та програми.


RSF зазначає, що ні SFR, ні Thema не можуть стверджувати, що вони не знали про санкції, оскільки Рада ЄС чітко визначила їхню сферу дії на своєму веб-сайті.


"Розслідування RSF виявило, що канал, який перебуває під санкціями ЄС, все ж таки був доступний до недавнього часу у Франції. З моменту вторгнення Росії в Україну у 2022 році цей канал посилив дезінформаційну кампанію, поширював пропаганду та розпалював ненависть, виправдовуючи війну в Україні", - заявив Арно Фрожер, представник RSF.


RSF закликає французьких операторів та Thema пропонувати безкоштовні та незалежні російські канали, як це нещодавно зробив супутниковий оператор Eutelsat за ініціативою RSF з пакетом каналів "Svoboda".


Цей випадок є ще одним прикладом того, як важливо пильнувати за дотриманням санкцій та боротися з пропагандою, особливо під час війни.



コメント


Top Stories

bottom of page